Man-of-Steel-teaser

Man of steel toont eerste beelden, poster en een “justice league” link?!

Bron: Latino-review

Nog meer Comic Con nieuws op Cineme. Deze keer uit het kamp van Warner Bros. Pictures alwaar Zack Snyder, regisseur van “Man of steel” nieuw ‘artwork’ heeft vrijgegeven samen met wat details. Van “Man of steel” kregen de aanwezigen namelijk voor het eerste bewegende beelden te zien tijdens het panel van Warner Bros./Legendary pictures in San Diego. En alle aanwezigen op het panel reageerden er razend enthousiast op!

Superman is wellicht één van de meest verfilmde superhelden. In de nieuwe superman-film “Man of steel” maken we opnieuw kennis met Clark Kent/Kal-El (Cavill) als een jonge journalist die zich alleen op wereld voelt aangezien niemand is zoals hij. Als kleine jongen ontsnapte hij, in een transport-pod, aan het vreselijke lot dat zijn thuisplaneet Krypton was overkomen. Z’n waarden kreeg hij mee van Martha (Lane) en Johathan Kent (Costner), het koppel die hem een thuis hebben geboden. Maar Clark ontdekt dat hij meer is dan een gewone mens, hij ontdekt dat hij superkrachten bezit en dat hij die voor het goede maar zelfs voor slechte doeleinden kan gebruiken. Veel tijd heeft hij niet om na te denken wat hij met z’n krachten wenst te doen, want de wereld is in gevaar!

Volgens onze bron zou de teaser te zien zijn voor “The dark knight rises” en de teaser-trailer zou bovendien ook nog eens geweldig zijn! Dat kunnen we niet laten zien, maar de teaser-poster die vrijgegeven werd wel!

Man of steel – teaser poster:

Man-of-Steel-teaser-poster

Iemand vroeg Snyder wie nu precies de schurk zou worden in de film. Z’n antwoord op die vraag was ‘bekijk de beelden nog eens’. In de beelden kregen de aanwezigen een duidelijke beeld van Michael Shannon te zien met één of ander exo-skeleton rond zich. Het is dus duidelijk dat Shannon het gaat opnemen tegen Cavill en dat gaat hij dus doen als ‘general Zod’, naar alle waarschijnlijkheid.

Op de vraag of er ook een Justice league film aan zit te komen, vertelde Snyder dat het belangrijk is dat ze eerst de Superman-legende weer terug op de juiste piste krijgen. Want, laat ons eerlijk zijn, na de vorige Superman-film had het personage gerust mogen worden afgevoerd. Deze nieuwe film zou persoonlijker en vooral stukken beter zijn, hopelijk/waarschijnlijk zal “Man of steel” Superman weer nieuw leven in blazen. En daarna, daarna zien we wel, een Justice League film is alleszins NIET uitgesloten en volgens ons, is dit waar ze naar toe gaan. Het succes van “The Avengers” is niemand ontgaan. Bovendien hebben ze aan Batman en Superman al meer dan voldoende om volk naar de zalen te lokken.

“Man of steel” verschijnt in de zalen vanaf 14/062013.